czwartek, 29 stycznia 2015

Liebster Award

Zostałam nominowana przez Vivian.

1. Jaki jest twój ulubiony film?
No cóż... mam kilka ulubionych filmów, a konkretnie są to głównie ekranizacje książek, które czytam, np. Percy Jackson I Bogowie Olimpijscy, obydwie części, filmy z Harry'm Potterem. Oprócz tych ekranizacji urzekł mnie film "Zostań jeśli kochasz", również na podstawie książki tyle że jej akurat nie czytałam :P
2. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
Lubię czytać, tańczyć, bawić się z moim pieskiem. W takich "wolnych chwilach" czasami piszę piosenki albo też kolejne rozdziały opowiadań xD
3. Jaka byłaby twoja reakcja, gdybyś dowiedział/a się, że chcą nakręcić film na podstawie twojego opowiadania?
Coś w stylu: aaaa! eeee! uuu! ja... ja... no... aaaaaa! niesamowite! ja... aaaaaaaa! to chyba sen.
4. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Jako moje "ulubione zwierzęta" figurują koty, ale najukochańszym, najlepszym zwierzęciem na świecie dla mnie jest mój prawie 3-miesięczny owczarek niemiecki Szarik. No po prostu go kocham, mimo, że mam go tylko od miesiąca xD 
5. Jaka jest twoja ulubiony bohater z twojego opowiadania?
No.... chyba główna bohaterka - Julia, bo jest trochę wzorowana na mnie samej. I mamy takie samo imię! (tak, kto czyta moje opowiadania zauważył, że lubię nazywać bohaterki swoim imieniem)
6. Gdzie chciał/a byś spędzić wakacje?
Chyba pasuje mi jechać tam, gdzie jadę - do Turcji, do rodziców męża mojej siostry, do Danii, tam mieszka jego brat i do Francji, gdzie mieszka mój wujek. Mam jeszcze w zanadrzu Holandię i Niemcy - tam mieszkają siostry męża mojej siostry, tylko jakoś nie chce mi się jechać do Niemiec, bo oni byli u nas w odwiedzinach, i naprawdę - nie chce kolejnego spotkania z 7-letnim dzieckiem diabła który ma tyle energii że potrafiłby trzy domy w trzy minuty zbudować. 
7. Jakie jest twoje hobby?
Szerze mówiąc, to mam kilka takich "hobby". Jednym z nich jest na pewno taniec, ćwiczę od 6 roku życia i kocham to robić. Drugim hobby jest pisanie opowiadań. Wszyscy mówią, że mam do tego talent, dlatego piszę blogi, żeby się przekonać czy to prawda...
8. Czy masz swojego idola? Jeśli tak to kto?
Dużo osób jest dla mnie wzorami, za równo takich sławnych jak i tych z mojego otoczenia, ale takiej jednej szczególnej osoby jako "idola" chyba nie potrafię wskazać.
9. Gdybyś mógł/mogła zmienić się w zwierzę to jakie, by to było?
W tygrysa! Lwa! Lamparta! Panterę! No, któreś z tych drapieżnych kotów. Mrrauu *.*
10. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
Angielski! Angielski po prostu wielbię, marzę, żeby pojechać do Anglii, i to jest jedyny przedmiot w którym jestem dobra aż tak, że nie muszę się uczyć. xDD

Ja nominuję:
Uzupełnię w przeciągu kilku godzin. Nie martwić się - będzie xD 

1 komentarz:

  1. Hej,blog jest świetny! Czekam na nn i tymczasem zapraszam do siebie :)

    http://taniec-przygod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń